30.5.09

4 tahun sudah berlalu..

arini 30 mei 2009 genap 4 tahun ayah meninggal..
rasa mcm br je.. n kdg2 x rasa pun dia dh xde...yela dulu ayah slalo masuk kuar PMC(Putra Medical Centre)..Time aku cuti je, dia masuk wad...so xde terasa sgt.. tp bila pakteh (abg ayah yg 2nd) meninggal pd 25 mei 2009, 5 ari lepas...terasa sgt...rindu ayah.. nk sedekah Yassin,tgh 'cuti'...
Kalo ayah ada...aku rs idup aku lebih bermakna.. n lebih terurus.. aku suka ada org wat keputusan dlm idop aku sbb aku xreti nk wat keputusan..n bg aku keputusan ayah mmg memuaskan ati aku..kcuali masa dia nk juai volkswagen dia..sayang sgt keta tu..tgkla someday..kalo ada duet lebih, leh g cr n beli balik keta tu..what else yg aku leh cite psl ayah..bg aku, wpun ayah org yg baran, tegas..aku sayang dia..dia ja paham aku..tgk kain baju raya pun dia dh tau, yg mana satu kain aku punya..byk lg yg ayah tau pasai aku..
aku nk lelaki yg mcm ayah dlm idop aku..rasa2 mcm dh jumpa..skali ada prob la plak..leh ke dia jd cm ayah..xbyk sket pun xpe.. yg penting dia syg aku..
currently mood aku rs nk kawen, xtau nape...letih la..sapa la yg bakal jd husband aku ye... aku nak org yg leh jaga aku, dr idop sampai mati..yg leh tolak ansoq ngn aku..yg paham aku mcmana..yg boleh bentuk aku jd isteri Solehah, insyaAllah..yg penting leh kawal aku..bukan aku kawal dia..huhu~~ so anyone?haha~~
borang ade kat kaunter di depan ye.. 2 singget!!>.:p

No comments: