20.6.09

20062009

hei..today, i'm 27..hakhakhak..tgk nombor rasa banyak je..tp dr segi diri aku..rsnya byk lg yg kurang ni..repair?sometimes!...mm...

at last.. @ 930 br dpt msg dr chenta ati ku...sedeh gak..sbb aku tgu dr smlm.. tp dia bitau dia msg pg tadi masa dia mms gamba..tp mmg xde..ntah le...td borak2 psl kawen..hukhuk.. dia tny, nak wat loan ke...aku ckp, better bg 2 2 stable dulu kot..stakat loan nk kawen mmg boleh..life after marriage camne lak..ngn loan kete, loan ptptpu, loan utk kawen tu, sara idop, bills..tu kalo dok umh mak bapak..kalo menyewa..camne?jauh ke aku pk?xjauh kan..benda yg mmg kena pk if nk kawen.mmg la chenta ati kena cr duet, nak idop, tp kita as a wife, mesti nk kehidupan yg selesa utk 2 2 kan..mmmm..xpelah, ada jodoh xkemana..:D pray for me ha..

ape lagi eh..
ha..thanx for all my fren yg wish thru sms, fb, ym n so on..aku ameen kan aje apa yg korang doakan utk aku..lebiu alll..

slamat hari lahir utk aku yg ke 27, 20062009..moga aku bahagia dgn caraku..
caraku dan caramu berbeza..huhuh..

No comments: