7.5.09

kehidupan ini..

time:11.44pg..
date: 07 may 2009
mood:sick..flu. + missing my chenta ati..
story:
it's been a while..
aaaa...xde idea..aaaa..lamenye xmenulis blog.. idea pun dah xde..
2ari lepas, bestday arwah ayah, 5 may.. sama ngn bestday cik lynn..cam biasa, wish for her, pray for him.. dlm sms aku anta ke cik lynn, ada la pasal kawen2 ni, dia reply mms, kriteria looking:1-gaji 2.5k-4k, 2-life insurance cover >60k, 3- kete >honda city 4- umah semi D or above...
aku balas balik..satu je dia tinggal, calon mesti single n available..haha..susah gak ye kalo keje pegawai ni, gaji besar, kete besar, lelaki pun takut nk rapat...:)
tu kesah org.. kesah aku?erm... xtahu le.. awai bulan nk g jb, chenta ati xkasik, tros g kl, sbb ptg tu, boss bitau ada brita baik n buruk..buruknye, dia nk kick out aku..yela ekonomi merosot..blablabaiknya, dia tlg crkan keje utk aku..kampeni kawan dia..lawan je..aku just bitau aku nk keje sini lagik, aku dah selesa kat sini..ape lagi aaa..ntahla.. aku bitau, kalo aku xperform baek punya utk projek mlm nnt, n masa tu aku dpt keje lain, aku get out, if not, aku nk stay sini...tp aku still cr keje lain..tp aku takut.... aku takut nk menghadapi keje baru, suasana baru, boss, baru, collegue baru..aaaaaa.. first thing first aku takut xleh perform ngn baik....aku nk mintak gaji tinggi pun takut..aku xtau strengh aku...:(
skang ni seleseme lak.. sok nk g Titi Hayun..leh ke sehat..:( ...
nk out..penin, ngntok..letih..rs nk collapse..:(
uwaaa

No comments: