14.3.11

dr sekudai ke alur setar..

smlm naik bas dr seri putri,sepatutnya jam 10.45..tp terlewat..ada drama di situ..
mulanya begini...
masa bas sampai,nk dekat kui 11..dh naik bas suma tu then dengar bising2 kt belah depa..belah dreba n kat pintu..suara india...dengar sikit2..cakap tunggu sekejap..bunyi ckp dh mcm mabuk,aku dok pegang tgn laki aku je,tgk dok betulkan slipar cm nk bgn je..pastu,sebab dh lama..laki aku g je depan, terjerit gak aku panggil dia..
dgr la dia ckp..kitorg nk balik kedah...dh lewat..
india tu dok ckp" u pegi belakang,u xde kena mngena.."
laki aku kata" kena mngena ngn kitorg la..kitorg nk keje sok"..lebih kurang la..
lama gak org2 dok bising kt situ sampai la polis sampai... then bas pun blah...
ms bas g isi minyak,laki aku ada smbg2 ngn dreba..diorg takut india tu angkut geng..ms kat bworth kitorg kena tukar bas..then laki aku bitau..tokei bas tu dh kol, bitau yang kt kulim dh ramai india tgu..sbb tu diorg nk abeskan trip tu...
crita laki aku:
ada 3 laki india..tgh mabuk..diorg nk abehkan minum pastu nak naik bas..diorg xnak naik bas lg masa tu sbb xabes lg minum...cmtu la kiranya...
yg tu yg aku ingt..mmg sangat seqeyau..uwaa..mcm2 aku pikir masa tu..
abehla crita drama itu..

3 comments:

said...

seqeyau gak aku baca crita nih....sib baik semua nya selamat....hehe...kalau ang takut gak...meh panggil geng ASMARIAN....hehehe

peanut said...

kalo geng asmarian gagah,aku keloi lagu tu ja..:)

said...

geng asmarian semua lemah lembut belaka hehehe

gambar mu di belog ku...baru ku perasan diri mu bersandar di belakang ku hehehhe

(^^,)❤..