23.2.11

11022011 - 12022011

11022011 - Jumaat - lepas Asar...
Aku selamat jd bini orang....hehe...lelaki klasik tu selamat jd husband aku..
Captured by abg art-bukan OP- www.thephoto.com.my / www.facebook.com/use.art
Alhamdulillah...sedang menantikan gambaq dr OP-abg din..sbb gambaq nikah dr kemere lain xbyk yg memuaskan hati aku..haha..bajet cun..
dekat FB pun aku xdak upload gamba sangat.sebab aku xdak amek gambaq,means bukan kamera aku..huhu..


12022011 - sabtu - whole day as pengantin..

gamba dr OP - abg din  
aku suka ini gamba sbb clean & clear n sangat kelihatan Black & White..hehhe..yg penting kami hepi..
Alhamdulillah majlis lancar wpun ada ketidakpuasan hati sana sini..stended aa xkan dpt majlis yg perfect pun..tp aku puas hati la jugak...tp sedeh sbb xde gamba ngn whole family..gamba ngn sisters ad..ngn mak n adik xdak..hurm..nk wat gena kan..benda dh lepas...
adios..nnt aku masukkan apa yg DIY..hehe~

2 comments:

said...

tahniah...selamat pengantin baru hehhehe

terlambat nak komen di sini...

peanut said...

dh br tau kan...cmne nk komen awai2..:P