16.4.11

wedding

apa yg dpt ampa pikir pasai wedding? aku suka wedding,engagement..suma pasai preparation..all the little things,all the big things..nak ja menyebuk bila kawan2 kawen,btunang..hehe..yela benda yg jarang2 nak buat..skali buat,mesti nak best, sempoi, unik..

skang ni (tahun ni) ramai kawan2 kawen tmasuk aku la..so..aku suka la..aritu membe btunang,aku bwk g mekap..g tlg teman dia,siap amek cuti..hehe..pikir2 sian dia,family xramai,kawan dtg lmbt sbb ari tu ari bekerja..lgpun keja kt opis xbyk n aku stress tu yg amek cuti..bwk dia g mekap teman dia..tlg2 mana patut..best..dh nak kawen dh dia bulan 5 ni....

bulan 3 aritu membe kawen...aku tolong giling inai..sian dia,xde ramai sedara n kwn2 yg dpt bantu..takpe,xsalah tlg org nk bina masjid kan?masa dia btunang ritu teman dia sampai ptg..amek2 gambar outdoor sket-aku bukan fotografer..teman saja....ni gambaq inai..

sori..gambaq inai ilang mana ntah..bunga inai saja ada..:)

aritu adik membe btunang..aku tlg bwk g mekap gak..tlg amek gamba..guna kemere akak dia lah..aku miskin..blom ada duit nk beli kemere mahal pusing2 ataupun x..dia nk kawen dh bulan 11 ni...ada gak dia n sorang lg kawan dok tny2 pasai wedding..i'm glad to help them..rs syok..

lg sorang nk btunang n nk kawen..dia xbitau lg bila.xkesah la..kalo perlu aku tlg,aku tlg ang, cik nadira ye... neway..i'm hepi for u..nnt dok png,leh mkn sedap2 lg noo..;)

btw saya suka org yg DIY utk majlis diorg..tambah2 yg ada keunikannya..luv it...

2 comments:

nuttyNAD said...

Peanutttttttttttttttttttttttttttttttt..nanti bg idea yer? otak ko ngan aku samer bab2 unik nie...hingat tak haku nak curik ko nyer magnet lembu maser kat UTM........wahhh suker..ader satu otak ngan aku

peanut said...

nnt aku kasik link2 yg aku refer..aku perturun ilmu skali..ikut hati,satu bilik aku ko nak curi kan?kan?