18.1.09

AJL 23

Juara Etnik Kreatif : Farawahida - Persoalan Cinta
Juara Balada : Faizal Tahir - Sampai Syurga
Juara Pop Rock : Meet Uncle Hussain - Lagu Untukmu
Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Sampai Syurga
Vokal Terbaik Faizal Tahir - Sampai Syurga
JUARA LAGU AJL23 : MEET UNCLE HUSSAIN - LAGU UNTUKMU

Meet Uncle Hussain menepati ramalan aku as juara lagu bg musim ke23 ini..huhu.. sora Lan yg mmg lain dr lain.mmg best bangat...tp aku agak tergezut yg faizal tahir menang..xdpt dinafikan yg incik faizal mmg mantap(hei..aku salah sorang kipas ssh mati dia la...) tp aku ingat kategori balada menang kat aizat...ermm..mungkin rezeki pejal kot..:) neway berbaloi lah..setelah di"band" sblom ini... si farawahida pun berbaloi menang..leh bayar dianya penari2 yg seramai mungkin cam kak ani kita dulu...hehe.. mmg etnik kreatif kena bawak segerombolan penari ke?
pepun congrats to MUH..moga dapat membuka tirai bg indie2 band or muzik2 tempatan meningkat naik..xdela muzik yg sama..yg layu je..moga dapat beat  band2 indon (mmg aku minat band indon setelah band kita yg muzik ala cr makan aje..huhu)..moga MUH membuka tirai 2009 nng musik2 mereka..yeeehaaa~~

No comments: