23.3.09

i don't need a man!

is there any man for me out there??a man who is a 'man'!!kenape yg dok jumpa sumanya lelaki yg berjiwa saks!berperangai saks!!br dpt brita, si dia telah ada awek baru..huhu..ptt xjawab kol n msg aku dlm 2 mgu nih.. ade citer baru ye.. yg b+ sedeh..after aku g sane tros jd camni.knape ye..claim to b so workaholic...n act aku xpecaya dia memasang awek lain..haha..tulus jiwa btol aku nih...minat mancing ikan ke mancing awek?aaaaaa..dahla tetibe xleh nk tdo lak... what should i do..xpe ke kalo aku nk call his sis tomorrow..ades..nk tpon ke xnak..mmmm....i just want to clear the things up.. hey man! b a man lah..jd Jantan sket...settle suma brla cr awek lain.. i think i still can accept if he had told me first..nih aku dgr dr mulut org lain lak..dahla 2 3 menjak nih asek rindu arwah ayah je...g sane ingatkan leh nk menumpang kaseh kat ayah dia..huhu..xdapek..;( rindu si dia jugak...tp dia xrindu aku rupanya..kenape ye ada lelaki mcm nih..tp slalo lelaki2 yg wat aku mcm ni, idop dia xkan aman, bahagia..huh...i'm not cursing him..tp pecaya la hukum karma, whats goes around comes around!!! who knows..u got sister my dear..n someday u'll get daughter..jadila manusia yg ada perasaan..jgn zalim sgt cik abe...aku nih dh byk mngalah... wpun prinsip aku mngalah x semestinya kalah..huhu~~aku dh benci ngn love..ada apa dgn cinta??

4 comments:

tumpanglalu said...

there is no point in hoping that things will change for the better. REACT especially if you are having doubts in a relationship..

peanut said...

incik/cik tumpang lalu..
sy dah ke sana..bertemu 4 mata dah..
Alhamdulillah..bjalan lancar..hehe.. i told him what i knew n he told me apa yg dia xpuas ati..n blablabla..terima seadanya..
muga2 kembali spt sediakala..
aku berchenta utk kawen bukan utk putus..if there is a hope, just a tiny hope for me to save the relationship..so y don't i..:)
just all my frens.... pray for me ya!.
lebiu..muuaacchh!!

tumpanglalu said...

good girl :)

peanut said...

i'm always a good girl..hahah~~