1.1.09

kaseh seorang ayah..

masa g langkawi baru2 nih aku saksikan kaseh seorang ayah..
erm.. citenye camnih..aku g lgkawi ikut rombongan almaklumla family day..opis akak aku nya..so byk la bebudka kecik.. 
masa nk balik, tgh punggah barang masuk dalam bas..camne ntah org kat atas bas terletak beg, terkena kat suis yg ttp pintu bas n at the same time, seorang budka ngn mak dia tgh nak naik bas..tiba2 kami denga akak tuh menjerit.budak tuh kat tangga mak dia kat luaqbudak tuh nangis..suam ingat budak tuh dah tersepit jari..budak tuh dlm 3taun camtuh..bapak dia menjerit gila la..panggil dreba bas..act dreba bas masa nih tgh ngangkut isi beg kat bwh bas tuh..dia punya jerit tuh..perghh.."Pak Abu!!pintu bas nih!!"aku pun tlg tolak pintu bas tuh ngn bapak dia.. sebenaqnya bini dia yg tersepit jari..anak dia just shocked..sian dak tuh..tp tuh la pes time aku tgk perlakuan seorang lelaki bergelar ayah.. 
tp act mlm sblm tuh, aku dgr dia ngn bini dia bahasakan diri as aku n hang..erk!! mcm kurang sopan kan?mm..xpelah depa selesa kot..huhu
kesimpulannya>>kaseh bapak tiada tandingan...:)

No comments: