13.1.10

new year..new life..

010110- i got new car..Jalak Lenteng.. PJL-Peanut & Jalak Lenteng..hahah~~
yeay! finally..setel 6thn aku ada lesen n xpenah bwk keta, aku dpt memilikinyeee..yeehaa..
dgn ada kereta, maka bermulalah era utk tidak mkn dgn sepenuh ati..haha~~ tp aku ttp xkan kurus..haha~~ bulan 3 start byr sbb dh byr advance installment 2bulan.. nk dpt keta pun payah...byk gila halangan.. dr kes nama 'ter'blacklist sbb jd gerantor utk membe aku yg xbyr duit 'alarm' keta yg harga 2k kot..ntahla.. pastu nk kena cr gerantor..nama akak aku xleh sbb ape ntah.. mcm2la.. ngn keta yg tersangat lmbt..tp akk incek tunang pun ada beli gak, lg lama..b4 raya posa.. tp dpt mgu lepas..lg lama dr aku.. tp bila dh dpt..rs cm nk lompat..haha~~penantian berakhir..Alhamdulillah..ni gambaq..aseh..dlm pendrive...sok aku upload kt opis.sengal..

No comments: