18.12.10

week in december

arini 18.12.2010,1st day untuk minggu ni..ye,aku cuti hanya pada hari jumaat n 1st n 2nd sabtu every month.
dh 2 minggu aku malas sgt nak bekerja..mood hanya nk blogwalking serta main game kt fb..haha..
aku ni sangat malas berblog..tp aku sangat kagum dengan mereka mereka yang sangat rajin mengupdate blog everyday..and ada yg 2 3 post utk sehari..
nak link kan blog2 yang aku baca pun aku mlas..hehe..pemalas kan aku?T__T

pasal kerja ni,aku xtau makin hari aku makin bosan nk bekerja..aku rasa benda yang sama je..and sangat susah bila aku buat sesuatu,boss aku hapdate version dia seniri,then bila ada prob,aku kena download dulu..kdg2 aku upload je version aku,mana aku tau dia ada ubah coding..;(

saya malas bekerja sbb saya rasa tiada kawan..tiada fun..rutin kerja saya tidak berubah..
bertolak dr umah jam 815-830 ..pastu singgah kt macik ns lemak tepi jalan(kalo dia buka). sampai opis,punch card,bukak pc,on fb,ym,gtalk,dweaver,i.e..ngadap fb check,new notification..check emel.. pastu g bekpes kejap..pastu sambung wat keje yg terbengkalai kelmarin..buat buat keja sambey fb sampai kui 5..kalo xde keje yg urgent,cukup kui 5,aku blah dr opis..if not,abeskan keja itu..
kalo ada yg ajak ngedate,asmarian or ex-opismet,aku kuar la minum2,makan2,lepak..
slalonya balik umah terus..
tgk cite indon kt tv9,pastu akasia kt tv3 - ni kalo otak aku masih larat,kdg2 sekadar layan je..
mlm tgk tv..ntv7,8tv,tv3..kalo xde ape sgt,masuk bilik,ngadap fb..then main game sampai mata pedeh,kendian tido..
hah..bosan kan kalo everyday cenggini..
skang ni anak buah aku ada,so petang2 bwkla dia jalan2,pusing2...
kesimpulannya aku  BOSAN!

No comments: