20.11.10

blog

hahha..sebab arini boss xmasuk..ni dh post ke 3 utk arini..
sbb aku ni dok ngadap DW shj utk wat coding..bila ubah guna template blogger..aku jd bodoh..padahal dia WYSWYG...saks..ada lg yg aku bodoh..hehe..
so blog aku dh jd cm taik hampeh..
layan kan je lah..bila2 aku rs nk ubah, aku ubah..

ikutkan hati nak je beli domain n wat web seniri..tp wat masa lani...just utk blog saja..so blogger je dulu..tgu kalo dh dpt idea utk on9 bisnes, maybe aku akan beli domain..
till next 'chenta'...:)

4 comments:

me said...

ahahahahhahahahahah ko pun membelog jugak kah??? Hihi kantoiiiii aku dah jumpa blog hang hihi... btw aku follow eeee hihi =)

peanut said...

aiyark..
abeh dh..suma pakat tau dh...
pasni nk kena tukar nama..tukar emel..
malu ai~

me said...

ahahahhahaha lek la macik oiiii..nak gak tau pasal hati hang yg bunge2 nak kawen ahahahhaha =P

peanut said...

haha..
ko dh jd org no 2 dpt track lepas aku buang link kt fb..haha..
aku ngarut byk kt sini..
blom tentu suma leh pecaya..:P