9.11.08

anugerah skrin 2008

kemaqen ada anugerah skrin 2008 kat tv3...
pengacara oklah..syuhada cm kaver2 adlin bila lawak dia cam xsuma org leh trima..hehe..tp aku suka adlin..tp smlm terlampau taksubnya adlin ngn emelda lak..hehe..takpelah..doakan derang kawen cepat..:)
yg pasti cip kodok teramat cumel..ngn jam tuan sofarudin (sofar sogud)..luv him..:) tp syg dia xmenang utk best actor for drama..yg mana zamarul hisyam..tp mmg lakonan zamarul dlm drama ihsan tu mantap abes..leh nangis wooo tgk cite tuh..tp que haidar n normah damanhuri wins for best supporter actor n actress utk drama "tuhan pun tahu".. aku suka sangat drama tuh.. wpun sheila rusley xmenang utk drama nih, but akak Sheila..drama tuh beshhhh...suka sangatttt... dengan cip kodok as main actor n the songs..best..
erm..part lagu ketulusan hati yg dinyanyikan oleh Lah Ahmad n Adibah Noor..best mmg best.. tp aku rasa lagu nih mmg hanya utk dinyanyikan oleh anuar zain je..aku xnafikan Lah mmg hebat tp dis song xsuit ngn dia nya vokal..or dia takut sbb nyanyi lagu org?mmm..hei! aku mmg minat Lah tau..dr awal2 V.E dulu lg..(aku sedeh bila dorang pecah..sama mcm ruffedge..;( )
ending ngn akak ct kita.. tp nape lagu wanita eh? aku suka lagu nih tp cm xsswai ngn anugerah nih..haha..ntah...
but congrats utk Suara Saleha n Kala Malam Bulan Mengambang(KMBM)
2 2 cite ada kematian..means..suara saleha ada Allahyarham izi YAhya... KMBM..watak rosyam tuh kalo xsalah aku dicipta utk Hani Mohsein..
n one more..congrats 4 Yasmin Ahmad-the storyteller...luv her!!movie n commercial..
congrats to all the winners!

No comments: